Friday, January 4, 2013

Facialbuilding... Siste ordet i ansikts øvelsen

Hvordan kom du i gang i Facialbuilding?


Jeg begynte å undervise ansikts øvelse i 1976. På den tiden var Isometrics den eneste formen for ansikts trening kjent for allmennheten. Et år senere, ble fortsatt undervisning ansikts Isometrics, jeg interessert i vektløfting og snart etter trådte inn i konkurransedyktige bodybuilding. Dette trekket kalt for en markert nedtrapping på kroppsfett. Derfor hadde dette tapet av fett en aldrende effekt på ansiktet mitt. Som en ansikts trener var dette ikke en akseptabel trade-off!


Jeg hadde ingen intensjon om å gi opp bodybuilding, men fast bestemt på å bøte på dilemmaet mitt. På en anelse at styrketrening kan legge fylde til mitt ansikt på samme måte som den gjorde for kroppen min, jeg bestemte meg å konvertere hver isometrisk trening i en trening som bruker motstand. Dette var begynnelsen på Facialbuilding.


Å vite hva det tok for å øke muskel tetthet (fylde), visste jeg styrketrening ville være langt mer aggressiv enn ansikts opplæringen jeg hadde gjort. Dette tok en masse nerve fra min side siden jeg, også, hadde blitt lurt til å tro at noen håndtering av ansiktet kan vise seg skadelig. Når jeg beskrevet min nye trening teknikk, som jeg kalt "Facialbuilding" som "en forlengelse av bodybuilding", trodde andre trenere jeg var ut av hodet mitt. Ærlig, var jeg ikke så sikker på at de ikke var inne på noe.


Mye til min relief, min anelse betalte seg. En svært kort tid viste seg ansiktsmusklene å være hver bit som lydhør overfor styrketrening som resten av kroppen. Ansiktet mitt var fremdeles spinkle, men med ekstra løft og fasthet, gikk jeg fra avmagret til mer atletisk se sunnere. Det er da det ble helt klart hvorfor mainstream ansikts øvelse aldri fikk av bakken... vi bare ikke tok det langt nok.


Hvem ville ha nytte?


Alle. Et bedre spørsmål vil være: som vil få det meste ut av det? Svaret på dette spørsmålet er personen som starter tidlig, før tegn på aldring i. For dem står tid fortsatt. Men er fleste av attester rapportering gode resultater ikke fra tidlig fugler; de er fra sent startende--menn og kvinner i alderen 45, 50 og oppover.


Vil du si FlexEffect Facialbuiliding er bedre enn en kirurgisk ansiktsløftning?


FlexEffect er ikke magic bullet. Det er de med slike solskader og avansert ansikts aldring som de kan aldri være i stand til å oppnå alt de kan håpe på i trening. Men det betyr ikke at de ikke kan få alle fordelene som eneste trening kan tilby.


Kosmetisk kirurgi kan lindre linjer og sag, men det kan ikke erstatte fylden av ansiktet. I de fleste tilfeller flater kirurgi i ansiktet, som er hvorfor så mange kvinner har kinnet implantater satt inn på tiden av operasjonen deres. Motsatt er sant av Facialbuilding. FlexEffect gjør en flott jobb erstatte fylde, anses å være den mest ungdommelig funksjonen i ansiktet.


De som starter Facialbuilding mens deres ansikt er fortsatt fast, kunne forvente å slette behovet for kirurgi på ubestemt tid. Mange sent startende med en overdreven mengde solskader og sag finner fortsatt de får nok kom tilbake fra sin trening til å gi slipp på en stor ansiktsløftning.


Før noen ops for kirurgi bør de først investerer tid i trening for å få så mye ut av det som de kan. Så, hvis resultater av deres trening slutter kort av målet, på den tiden, velger å ha kirurgi, de finner de ikke vil ha behov for som mye kirurgi og deres hud vil være i langt bedre form for helbredelse. Når alle er leget, bør de hoppe tilbake i trening og ikke la det skje igjen.


Hva slags endringer bør man forvente å se?


Først, er endringen som de fleste Flexers kommentere ca tre uker i deres trening hvordan deres ansikt føles annerledes å ta. De legge merke til økt tautness og tykkelse i kinn og munnen området. Lepper bli mer definert, og det er en økning i ansikts olje-produksjon. Dette er en ekte bonus siden det er naturlig olje som inneholder fuktighet i huden-bye-bye tørr hud! Tre måneder vil bringe en visuell heis i kinnene, enda mer fasthet, og glatt hud der det pleide å være fine linjer. I seks måneder, vil venner spørre deg å lære dem øvelsene.


Hvordan påvirker Flexeffect huden?


Uten tvil, er Facialbuilding en enorm fordel for huden. Med denne konstant rødme av oksygen og næringsstoffer, blitt hudceller sunnere. Før en celle dør, kloner det seg selv. Denne nylig klonet cellen blir sunnere før kloning selv - og så videre, og så videre. Dette betyr bedre hudfarge og bedre konsistens. Bunnlinjen: du kan ikke biff opp muskel uten beefing opp sine omkringliggende vev.


Som enhver form for fitness-trening tar Facialbuilding tid og disiplin. Muskel bygger fort, men det kommer til å ta huden din betydelig lengre (re-sykling av celler) for å vise fordelen av treningen. Gi deg selv et år. Jeg vet en år høres ut som en lang tid, men du skal se ansiktet ditt forbedre fra måned til måned. Kan ikke få mer spennende enn det!



I 1997 gjennomført Eureka fysioterapi i Eureka, California og Deborah Crowley grunnleggeren av FlexEffect en uavhengig studie på effektene av 'FlexEffect' Facialbuilding.


Resultatene viste en gjennomsnittlig 35% økning i ansikts muskelstyrke, under ledelse av Deborah Crowley, et panel av sunn kvinner (gjennomsnittlig alder 45) trente daglig i en periode på to uker i Facialbuilding (FlexEffect). 100% av dommerne rapportert en økning i ansikts fasthet.

No comments:

Post a Comment