Thursday, July 26, 2012

Mer nyttig tanker For eldre

Du har tenkt litt mer om hva vi diskutert forrige uke. Nå er tiden for handling ikke tenker? Ettersom vi blir eldre vet vi mer enn noen gang at vi er i nå. Ingen god venter på og gi ting mye tanke. Hvem har tid?


Som vanlig har denne uken vært spennende og givende. Fant ut noen interessante ting, jeg vil overbringe til deg senere.


Fra nå på vi vil anta at du har en datamaskin eller tilgang til en, ville ellers du ikke lese denne artikkelen!


Jeg fant da jeg begynte databehandling at hver og en utelatt grunnleggende instruksjonene. Alle godt å være i stand til å surfe på nettet finne websider Les og Finn fantastisk informasjon men hva om de grunnleggende bruken av programmer, for eksempel Microsoft ord, e-postmeldinger og lagre informasjon.


Så mye som jeg prøvde jeg kunne ikke finne hvordan du lagrer info. Jeg holdt på lesing Kopier, og limer inn godt hva var det? Ingen anelse om endelig sendt en venn halvveis over hele verden og hun sendte meg en kort e-post med all info jeg ville trenge. Så lett når du vet hvordan.


Hva jeg skulle ha hatt var en Google-verktøylinjen.


Det første du må gjøre hvis du ikke allerede har det er å laste ned Google-verktøylinjen. Dette er mest nyttig ting på Internett. Gå til webområdet for Google og du finner instruksjonene for å laste ned. Det er veldig enkelt å følge.


Når du har dette, er alle mulige opplysninger du trenger tilgjengelige for deg. Du kan Google noen emne i verden.


Hjelp for bruk av datamaskinen er alltid for hånden. Ikke trenger for å kjøpe bøkene ands bruke penger. Informasjonen er gratis.


Prøv å sette Kopier og Lim inn i din Google-bar. Opp kommer alle instruksjoner. Sette i emnet utheving, samme ting all informasjon er der.


Prøv ut alle knappene og se hva du finner. Bli med Gmail-tjenesten for e-post. Den har et svært godt bokmerke verktøy. Hver gang du går til en webside som du finner interessant bokmerke. På den måten vil du kunne finne den igjen. Det er så lett å miste informasjonen ved å flytte til neste få sider og deretter ikke finne opplysningene på nytt.


Legg i alle de personlige opplysningene på Autofyll, vil du se det på verktøylinjen, og deretter når du trenger å fylle opp skjemaer, er det bare et klikk unna. Med noen av disse tipsene vil du finne at selv om du er ny eller startet for noen måneder siden, bruker datamaskinen vil bli gjort lettere.


Når du starter your Home business, eller selv om du allerede har startet, er ledetråd å gjøre ting enkelt. Det gir deg mer tid til å tjene penger, og konsentrere seg om det som teller.


På dette punktet vil noen av dere være lei dum fordi du er vei videre og har all denne informasjonen. Det er greit går bort og begynner å tjene penger.


Klikk på http://www.BarbaraCorcoran.biz/pips/html og begynne å slutte programmet mest lønnsomme på nettet. Registrer deg for nyhetsbrevet, det er gratis og har mange nyttige tips.


.Nå må jeg bo og hjelpe de andre som ikke har ennå tatt opp, for å gi dem samme fordelen som du vil ha.


Vi ønsker å gjøre noen fortjeneste og noen mennesker vil ta lengre tid enn andre, men til slutt vi alle har samme makt til å lykkes. Det er rart av Internett. Se deg alle neste uke.P.S.anyone vil ha noe individuelle hjelp rettferdig email meg på: support@barbaracorcoran.biz


Copyright © Barbara Corcoran

No comments:

Post a Comment