Wednesday, May 30, 2012

Anti-aldring Woes og Tips for å hjelpe oss sammen

I henhold til American Academy of anti-aldring medisin er de tre grunnleggende reglene for anti-aldring medisin:


• Ikke bli syk;
• Ikke bli gamle;
• Ikke dø!


Vel, jeg liker alle tre av disse reglene, og jeg tror hvis du tenker på det for et øyeblikk, vil du også. I denne artikkelen som jeg håper å hjelpe oss en lang litt om emnet av Anti-Aging.


Hvis du ta godt vare på dine fysiske og mentale selv vil du jo bedre sjansene er for leve lenger og bruke de nyeste bioteknologisk fremskrittene å leve enda lenger.


Prøv å øke hastigheten på din metabolisme og beholde muskel masse. Som vi alder muskel massen er tapt på en mye raskere hastighet, og vanligvis våre metabolisme bremser ned. Å holde et håndtak på disse to elementene, metabolisme rente og tap av muskel massen er en stor gjennomføring når det kommer til anti-aldring teknikker. Helle kroppen masse bidrar til å holde stoffskiftet går sterkt.


Husholdningsoppgaver og oppussing er bra for deg! Studier har vist at folk mellom alderne av 34 og 59, som begynte å engasjere seg i tung hagearbeid eller tunge housework ble minst sannsynlig å dø en tidlig død. Dette er bare en mer grunn til å gi meg selv en ekstra løft motivasjon mot disse fryktede, rutinemessig og kjedelig husholdningsoppgaver. Jeg er en resepsjon og tastatur narkoman!


Jeg prøver stadig å finne en måte å få alle mitt husarbeid gjort av noen andre. Kunne dette være fordi som barn var jeg aldri "tillatt" eller "krevd" eller "lært" å engasjere seg i husholdningsoppgaver? Jeg tror til en viss grad, ja det er. Jeg føler, uten tvil alle barn i husholdningen bør få en god del av de daglige oppgavene som må gjøres i en husholdning. Jeg var barn som vokste opp tenkning min eneste yrke var å spille med den nyeste Barbie dukker, papir dukke cut-outs, eller bare noen slags barndom spillet. Jeg føler jeg har lidd som følge av at typen "velvære." Jeg rent nå føler alle mitt husarbeid umiddelbart bør gjøres av noen andre, men gjett hva, at noen andre, som var mine foreldre ikke er her for å vaske mine retter, min takvifter, etc.


Heldigvis ville jeg var interessert i ernæring, fitness og god helse eller annet jeg ikke delta i øvelsen enten. Alle disse emnene virket som områder av "spill", slik at de var fra hverandre i min "spilletid" heller enn "arbeidstid", og derfor akseptabelt aktiviteter for meg. Jeg har jobbet ut kontinuerlig riding min sykkel rundt og rundt den lille kirken som lørdag neste door………..At alle betalte off……now i alderen 50, jeg har fortsatt ganske muskuløs Ben, god knokler og ledd (tror jeg)!


En av de første og viktigste trinnene du kan ta for å hjelpe deg leve lenger er å engasjere seg i tidlig diagnose og vanlige screenings for helseproblemer. Ved å gjøre det du vil motta de første mulighetene til å identifisere, hindre og intervenere effektivt i sykdom prosesser.


For det andre, optimal fysiske helse vil bidra til å holde waistline stram, hårstreker fra trekke seg tilbake og huden til en fysisk sunn person vil beholde en ungdommelig suppleness og glød som en person aldre. Mange amerikanere først se en anti-aldring lege forfengelighet årsaker ikke selv innser at hvordan de ser er en direkte statement av hvordan deres kroppens systemer, organer, vev og celler fungerer. Derfor kan kvalifisert anti-aldring lege, som bør være en lege som er sertifisert av den amerikanske styret av Anti-Aging medisin (ABAAM), hjelpe deg å forbedre din helse og velvære. Dette vil i sin tur forbedre det du ser i speilet. Så før du slår til plastisk kirurgi å kvitte deg med disse alder linjer, søke rådet av sertifiserte American Board of Anti-Aging medisin lege først. Hva vil det gjøre at du kan slette disse linjer med plastisk kirurgi når det er noe mer alvorlig skjer innenfor kroppen som kan avslutte livet ditt snarere enn det skal være.


University of Illinois-forskere studert hjernen skanninger av menn og kvinner-alder 55 + og funnet ut at de som regelmessig arbeidet ut mistet betydelig mindre hjernen vevet som de alderen enn de som utøves sjelden eller ikke i det hele tatt. Så..... dette bør være noen bevis for oss som arbeider ut kan holde våre sterke minne og forhindre tap av kognitiv funksjon (som er en stor frykt av meg personlig). Jeg tror jeg må skynde og ferdig med denne artikkelen som skrivebord og tastatur narkoman jeg er, og få på en rutine vandre planen på nytt.


En kvalifisert lege for anti-aldring er keenly mer interessert i den hele kropp fysiske, mentale og åndelige langsiktige av pasienter. De vil utnytte nyskapende diagnostikk og terapeutisk intervensjon for å oppdage, forhindre og behandle aldring-relaterte sykdommer, som som bare oppgitt, bør gjøre deg utseendet bedre enn hvis du brukte noe kosmetiske til å slette tegn på aldring.


Å finne nyttig informasjon om anti-aldring, og å finne en kvalifisert anti-aldring lege:


Hvis du har hørt at anti-aldring medisin er utelukkende en hormone erstatning terapi (HRT), er dette ikke sant i det hele tatt. Anti-aldring medisin er en tverrfaglig tilnærming til hele kroppen velvære og lang levetid, omfatter et utvalg av behandlinger som medisinsk riktig.


Et ord av advarsel: Hvis du bestemmer deg for å gå med hormone erstatning terapi, være sikker på at legen din bruker bare naturlig, bio-identiske hormoner (BHRT). Grunnen til dette er at BHRTs har samme kjemiske struktur som sine kolleger som finnes naturlig i menneskekroppen, noe som gjør dem i stand til å fullt gjenskape de opprinnelige funksjonene med liten eller ingen ugunstige bivirkninger.


Viktige trinn for å følge Hvis du bestemmer deg for å gå med hormone erstatning er:


• Være du sikker på at legen din først tester for din opprinnelige nivåer;
• Legen din trenger også å forklare å du trygt mål øker å oppnå ungdommelig nivåer;
• Legen din trenger å overvåke du hver 3-6 måneder.


Hvis du trenger en pålitelig partner for å oppnå optimal fitness og helse, en anti-aldring lege, sertifisert av American Board of Anti-Aging Medicine eller helse-utøveren credentialed av American Board of Anti-Aging helse utøvere er det beste alternativet.


Det er ganske lett å finne kvalifisert anti-aldring lege. Alt du trenger å gjøre er å be om en personlig lege henvisning fra American Academy of anti-aldring medisin (A4M). Å ringe telefonnummeret er 773-528-4333, eller du kan sende en e-post til a4m@worldheath.net.


Med den riktige kunnskapen kommer "makt". Forbrukere må ha tilgang til den nyeste vitenskapen presentert for dem på en måte som en ikke-vitenskapsmann kan forstå. Du kan finne denne typen lett å forstå informasjon fra A4M på nettet. Besøk A4M's Special Information Center på Internett. Webadressen er www.a4minfo.net.


Du kan også delta i American Academy of anti-aldring medisin (A4M). American Academy of anti-aldring medisin er verdens ledende nonprofit medisinsk organisasjon dedikert til leting og anvendelse av nyskapende diagnostikk og terapeutiske intervensjoner som tar sikte på å oppdage, forhindre, og behandle aldring relaterte sykdommer. For å delta, kan du ringe 773-528-4333 eller fullføre en online nye medlem applikasjon ved www.worldhealth.net.


World Health Network er Internetts # 1 anti-aldring portalen med over 44.000 sider av gratis informasjon på hundrevis av helse emner. Det er også en gratis e-nyhetsbrev du kan abonnere på som vil hjelpe deg å bli flyalarm nyeste i livet utvide fremskritt.


Jeg trenger å få hodet mitt av denne tastatur og skrivebord og få utenfor flytte nå; Det er en veldig fin høst-lignende dag i dag i Midtvesten!

No comments:

Post a Comment