Tuesday, May 29, 2012

Anti-aldring diett: Det lønner seg

Hvis du vil ha ansvar for aldrende prosessen (og du kan være), er det viktig å ha en plan som inkluderer en daglig diett "gjøre eller dø". Det må også være automatisk. Diskusjon med deg selv om "bør jeg eller bør ikke gjøre det i dag, eller"Jeg har tid til i dag"er ikke tillatt. Du gjøre bare det. Det er en av mine store regler for å kontrollere vellykket aldrende prosessen.


Hva er en diett? Det er alle system eller prosedyren du tenke at du mener er avgjørende for å opprettholde og forbedre helsen. Det bør også hjelpe deg være der du vil at helse og liv skal i 25 år.


Min daglige diett inkluderer (blant annet) tar kosttilskudd. For eksempel, piske først i morgen, jeg opp i en blender min "reaktivering potion." Det består av kalsium ascorbate krystaller, kollagen pulver, en potent greener pulver og en dynamitt vitamin pulver, vann og noen appelsinjuice.


Hvorfor denne blanding?


Jeg har tatt kalsium ascorbate krystaller i år. Det er en ikke syreholdig form av vitamin C, så det er lett på magen. Det er smakløst og løselig i vann. Jeg tar omtrent 10 gram (10.000 milligram). Regjeringen, å vite hva som er best for oss, sier daglig minstekravet for vitamin c er ca 50 milligram. At dosen er bedre enn ingenting i det hele tatt, men det er unyttig å bidra til å kontrollere herjinger av aldring.


Jeg bruker kollagen pulver til hjelp støtte knokler og ledd og fremfor alt, for å holde min hud glatt. Kosmetiske kremer som inneholder kollagen eller fremme kollagen produksjon er greit, men du kan ikke slå kollagen tatt internt for maksimal nytte.


Ved hjelp av en potent greener pulver er avgjørende for to grunner. Først vil du holde kroppen i en tilstand som er alkalisk. Greener pulver bidrar til å gjøre det. Det ville være bedre å juice av frisk greener, men hvem har vel tid?


Hvorfor er det viktig å være alkalisk? Jeg tror kreft ikke kan overleve i et alkalisk miljø. Hvis du lurer på hva staten kroppen din er i, kan du gå til helse mat store eller et apotek og kjøpe Teststrimler å avgjøre surhet/alkalitet. Sette en stripe på tungen. Hvis du er i en alkaliske tilstand, kan papir bli grønn. Hvis det viser gul, er du i en syre-status. En gulaktig-greenish fargen et sted i midten er i orden.


Den andre grunnen jeg bruker en greener pulver er at det er nesten umulig å spise nok grønne grønnsaker. Å spise en servering av brokkoli eller spinat vokst i fargesvakt jord, behandles med kjemikalier for å utvide hylle livet og sprayet med middel mot skadedyr gjør lite for å forbedre helse.


Til slutt, jeg bruker et "souped up" vitamin tonerpulver for samme grunn at jeg ikke regne med daglig inntak av grønnsaker eller frukt for å gi næringsstoffene som er nødvendige for å opprettholde og beskytte helse.


Å ha en diett lønner seg, og jeg oppfordrer deg til å utvikle en egen. I 25 år, når du ser ut og føles like gode som du gjorde 25 år tidligere, vil du være glad du gjorde!

No comments:

Post a Comment