Sunday, September 25, 2011

Never Too Old

Min store barnebarn sa jeg var for gammel til å lære å bruke en datamaskin.

Problemet med den yngre generasjonen er det, tror de at bare fordi du blir gammel, du blir også dumme. På syttitre, antar jeg, jeg synes det gamle til en tolv år gammel.
Bare hyggelig. Jeg bestemte meg for å vise dem ved eksempel.
En second hand datamaskin og en gammel Epson-skriveren kostet meg £ 200,00. Kveldskurs om hvordan å bruke internett var fri til oldies som meg.

Jeg snart hadde selv satt opp med "Freeserve", med min egen e-postadresse. De kaller seg Wannadoo nå.

Det var ikke lenge før jeg begynte å bli e-post fra hundrevis av mennesker og bedrifter som jeg aldri har hørt om før.

Jeg lærte min lekse angående søppelpost. Jeg endret e-postkonto og startet på nytt igjen.

Det var en affiliate program som så interessant. Jeg holdt på å få referanser til det fra ulike kilder. Ideen om å tjene litt ekstra penger til å øke min pensjon var veldig tiltalende.

Jeg tok skrittet fullt ut og meldt seg. De ga meg en ferdig satt opp nettside med alt styres fra hjemmebase. Alt jeg måtte gjøre var å annonsere i programmet, og pengene ville komme strømme inn (Hva et håp.)

To måneder gikk uten inntekt. Bare utbetalingene.
Det var da jeg oppdaget 33days systemet. Det viste meg nøyaktig hvor jeg skulle galt.

Ti dager senere fikk jeg en e-post fra PayPal si at to utbetalinger hadde blitt gjort til min konto, A total av åtti seks dollar. Ikke en stor mengde, men den første av mange.
Det var ikke lenge før jeg hadde en jevn par hundre dollar som kommer i hver måned.

Det var i arbeid fordi jeg jobbet et system. Hvis du jobber i systemet, vil systemet fungere for deg. (Jeg beviste det.)
Hva vil arbeide med en affiliate program vil fungere med andre.

Jeg utvidet systemet ved å registrere deg til en ny affiliate program hver par uker. Jeg setter opp min egen hjemmeside med linker til hver av dem. Det er lettere å annonsere en nettside med linker til flere affiliate programmer enn å annonsere hver enkelt individuelt.

Dessuten, ved å bruke din egen nettside, er det lett å fange de e-postadressene til dine prospekter og kunder slik at du har muligheten til å sende dem med andre tilbud.

Jeg er tilsluttet ni selskaper i dag. Jeg hadde tenkt å satse på et dusin, men jeg ville heller ha mer tid med mine barnebarn og deres barn enn nødt til å jobbe som ekstra time hver uke. Tross alt, jeg skal være pensjonert.

stem. Hvis du jobber i systemet, vil systemet fungere for deg. (Jeg beviste det.)
Hva vil arbeide med en affiliate program vil fungere med andre.

Jeg utvidet systemet ved å registrere deg til en ny affiliate program hver par uker. Jeg setter opp min egen hjemmeside med linker til hver av dem. Det er lettere å annonsere en nettside med linker til flere affiliate programmer enn å annonsere hver enkelt individuelt.

Dessuten, ved å bruke din egen nettside, er det lett å fange de e-postadressene til dine prospekter og kunder slik at du har muligheten til å sende dem med andre tilbud.

Jeg er tilsluttet ni selskaper i dag. Jeg hadde tenkt å satse på et dusin, men jeg ville heller ha mer tid med mine barnebarn og deres barn enn nødt til å jobbe som ekstra time hver uke. Tross alt, jeg skal være pensjonert.

Jeg kan nå råd til å sende hele familien til Disneyland uten å telle kostnadene.
Jeg jobber ca femten timer i uka og la resten til autosvar, clickbank og PayPal.

Så lenge jeg kan finne tid til å svare på min e-post og gjøre et par andre sjekker, kan jeg gjøre hva jeg liker, når jeg vil.

Jeg kan også gjøre det på ferie med min splitter nye laptop.

Hvis min flotte barnebarn ikke hadde fortalt meg at jeg var for gammel til å lære nye triks i første omgang, ville jeg fortsatt telle pennies og ser på TV for resten av mine dager.

Hurra! for den yngre generasjonen.

Du er aldri for gammel. Jeg beviste det.

. ... .. Robjfar ... ... ..

No comments:

Post a Comment