Monday, April 30, 2012

Er Anti aldring supplerer verdt alle Hoopla? En Full gjennomgang

I min ungdoms gi jeg ikke en darn til disse leger og helse spesialister. Nå som jeg får eldre, begynner jeg å tenke på hvordan å holde kroppen min i peak fysiske tilstanden som jeg alder. Jeg kjenner mange mennesker som tar anti aldring kosttilskudd, men jeg er ikke sikker på at det fungerer underverk som de liker å si. Det virker som at det kanskje bare en midlertidig Mani. Kom igjen, hvis jeg spise sin balansert måltider, dekke ti miles per dag og få de hele ni timer førtifem minuttene av sove en natt, er det noe på jorden bør jeg tenke? Jeg er bare skeptisk at jeg selv kunne gjøre noe bedre enn det. Likevel, jeg antar aldring kosttilskudd er verdt et raskt blikk.


Jeg har nylig sett noen anti aldring kosttilskudd som tiltrekker seg en masse gode anmeldelser. DHEA, for eksempel er ment for å være god. Det er et stoff som er produsert av kroppens adrenal glands, men som du blir eldre, sin nivå plummets og folk ser det som en dårlig ting. Ifølge forskere er DHEA en av de beste aldring kosttilskudd fordi det er en viktig del av din egen helse og interne kjemi. Å ta den øker nivåer av testosterone, så vel som vekst faktor, som hjelper med å reparere skadet kroppens celler eller erstatte dem med nye, funksjonell de.


En annen anti aldring supplement som er ment for å være god er flaxseed olje. Egentlig er det ikke bare flaxseed olje, men en av en rekke oljer som inneholder viktige fettsyrer, inkludert fiskeolje også. Disse syrer er ment for å utøve en kraftig anti aldring effekten og bidra til å bekjempe frie radikaler. Dessverre ingen har vært i stand til ennå forklare meg hva nøyaktig alle de vitenskapelige begrepene betyr, men jeg vet mange som sverger ved deres olje anti aldring kosttilskudd daglig, så det kan være noe bak den.


Personlig, jeg er ikke sikker på hvor stor forskjell alle disse aldring kosttilskudd virkelig sammenlignet med gode gamle gammeldags øvelse. For meg, ikke bare er det elevating å få ut kjører, jogge eller svømming, men det gjør meg føles yngre. På dager når jeg gjør det, jeg føler ung og handlekraftig og full av liv, mens når jeg ikke føler jeg som om årene har virkelig tatt tollpenger på meg.


Det er, etter min mening, ikke mirakuløse anti aldring supplement som umiddelbart vil løse alle problemer. Snarere er det bare en livsstil problemet. Bare holde gjør ditt beste hver dag for å leve et sunt og aktive liv, mens å spise rett og unngå usunn vaner. Et glass vin før sengetid, og ingen whiskey før middag jeg alltid si. Faren min fortalte meg at. Han kunne ikke gå galt.

No comments:

Post a Comment