Wednesday, March 7, 2012

Nødvendigheten av en voksen Bib

Vende tilbake til en hjelpeløs barn som voksen er en av de mest ydmykende og hjelpeløs tingene kunne noen noen gang oppleve. Bruk voksen bleier og voksen bibs, at du ikke kan gå mer enn 20 meter eller så uten hvile, å bli glemsom og beroende på andre å omsorg for youabsolutely fryktelige for alle som er involvert. Men bruk av oppgavene som millioner verden ansiktet hver dag som de vare på folk på spesielle behov.


Jeg har alltid funnet at, når jeg blir eldre, jeg hadde tenkt å leve alene isolert. På den måten jeg kan bare slip bort i motsetning til å være en byrde på noen andre. Jeg vil ikke ha å leve å være skjeen fôres, med innholdet dripping ned foran min voksen bib. Jeg vil mye heller dø enn ikke å kunne omsorg for meg selv og måtte bære en voksen bib.


Det er selvfølgelig den vanlig reaksjonen av en ung person, men som alder dystre realiteter krype opp på dem, deres holdning har en tendens til å endre litt. Er måtte bære en voksen bib nok grunn til å avslutte det hele? Jeg ville ikke tror det. Hva med voksen bleier? Ydmykende Ja, men for mange, livet fortsetter. Og på den måten, én etter én herjinger av alder krype opp på deg før det ikke er bare voksne bib og voksen bleie, men senility og demens, sprø knokler og elendig sinn, leveren flekker og leddgikt. Wow, dette har fått virkelig deprimerende har ikke det? Jeg antar at det i utgangspunktet kommer ned til faktum at du gjør det beste du kan med hva du har. Som mange mennesker med tro ville si, gir Gud aldri deg noe som du ikke kan håndtere.


Men akkurat det samme jeg tror jeg ville elske rolig i Tilbaketrukkethet i mine år for sent. På den måten, så lenge jeg er rimelig plass, jeg fortsette å leve, men det er en innebygd i trygge å holde meg fra å bli en levende grønnsak ved grader. Det er ingenting så ydmykende om en voksen bib Hvis du er eneste der å spise, men så snart det blir å være for mye, eller livet begynner å bli for trett, jeg vil være i stand til å gjøre det.


Hoppe av en klippe hvis jeg føler Hindustan Times, India, kjøre foran en bil, hvis jeg er ondskapsfull, eller hvis jeg har mellowed i mine dager, bare overdose på sove piller og kalle det en natt – evig. Høres ut som en ganske enkel måte å ta vare på ting, ikke sant? Folk så få hengt på livet som de vil sette med noen indignity-fra voksen bib å permanent tube fôring og overlevelsesutstyr – bare for å forlenge livet av en annen måned eller så. Jeg har egentlig aldri forstått dette fordi etter min mening ikke er det om hvor mange liv, men kvaliteten. Selvfølgelig, på hver sin egen.

No comments:

Post a Comment