Friday, November 25, 2011

Voksen videreutdanning er sunt For deg

Voksen videreutdanning er svært praktisk. Eldre har flere fordeler sammenlignet med barn.


* Bedre minne (virkelig!)
* Erfaring
* Færre distraksjoner


-------------
Bedre minne
-------------


Leger trodde at du ikke kunne vokse nytt hjerneceller, så som gamle celler døde du ble mer dumt. De vet nå at mer voksen videreutdanning, enda en ny hjernecellene du får. Du kan selv forsinkelse Alzheimers sykdom ved å holde hjernen aktiv.


Men gamle folk holder glemme ting! Det er sant, fordi det du husker best er oppsiktsvekkende, nye, sjokkerende ting. Til en gammel person er det et tilfelle av "vært der, gjort det". Ingenting er ny eller sjokkerende.


Men må ofte du lære kjedelige ting, og der har du en fordel. Eldre trounced barn i en test av Memorisering meningsløse ord. Min bok om eksamener vil vise deg hvordan du gjør din voksen videreutdanning mer spennende, som kutter barneklubb fordel over hukommelsen.


----------
Erfaring
----------


Du lære fra kjent på ukjent. Så det er logisk at jo mer erfaring du har, jo mer du kan tenke "Ja... det er rett... det er akkurat som..." Jeg er 65 år nå, og jeg kan si at min voksen videreutdanning holder får enklere fordi det er alltid relevant ting i min erfaring.


------------
Distraksjoner
------------


Du kan ha distraksjoner på jobb fortsatt, men la oss innse det, er de virkelig obsessive som teenage interesser? Du er ikke nødt til å velge mellom skjer på en dato, og gjør noen studier. Du kan ha til å velge mellom å ha en lur og studie, men min bok om eksamener viser en måte rundt det problemet. Jeg bruker det akkurat nå!


-----
Eksamener
-----


På samme måte som når det gjelder dine tre fordeler for å studere, gjelder de eksamener. Har du en mening med nerver i din skole eksamener? Liv-karriere, avhengig av din ytelse. Nå ville det være fint å passere, men din erfaring forteller deg at du vil overleve svikt, og lander på føttene igjen... så mindre nerver.


Med mindre barn har velstående eller nyttig foreldre de ikke har råd ressurser som du har råd til. For eksempel, de har råd til min gratis rapport om skrive essays, men ikke min eBok om bestått eksamen. Hvis du bor i et land med tidsbestemt lokale telefonsamtaler, kan barn ikke kunne gjøre mye forskning på Internett, fordi det koster for mye.


Det er måter å bli en lyn Kalkulator og måter å utvikle et supert minne, og du har råd til dem alle. Hvis du ønsker å lære et språk du kan sannsynligvis selv har råd til å få en "superlearning" kurs som lærer deg språket i bare femten timer.


------------------------------
Hvorfor voksen fortsetter utdanning
------------------------------


Greit, du har fordeler, men hvorfor skulle du bry deg med voksen videreutdanning?
* Forhindrer hjernen forverring
* Omskolering etter en ny jobb
* Selvbilde Sysselsetting


Jeg har allerede dekket effekten av studien på hjernen. Du får nye hjerneceller.


I moderne tid kan du bare forvente å holde en jobb for en kort tid. Du kommer til å trenge til retrain for din neste jobb.


Selvstendig næringsvirksomhet. Du kan ikke bli sacked Hvis du er selvstendig næringsdrivende, men du kan gå blakk. Det er best å utvikle hjem virksomheten deltid før det er tjener du dobbelt så mye som jobben din. Så hvis du er retrenched fra jobben du ikke vil vare.


Vil du ikke trenger å bekymre deg om voksen fortsetter utdanning vil du noe mer? Oppsann... må du holde læringen enda mer når du har din egen virksomhet. For eksempel, er du nødt til å lære bok-holder med mindre du har råd til en regnskapsfører å gjøre arbeidet. Hvis du har til å ansette folk, må du lære lover som gjelder.


---------------------
Hvordan bør du lære?
---------------------


Jeg foretrekker å bruke en korrespondansetype coursefor mitt voksen videreutdanning, men den store fordelen av behandlende klasser er at du kan få svar på spørsmålene dine umiddelbart.


Min bok om eksamener viser deg hvordan du finner svar på Internett. Sannsynligvis vil du finne mange eBooks om hva du ønsker å lære. Men vil jeg noensinne se hva jeg kjøpe på Internett? .. .du kan spørre.


Tenk på det. Hvor mye koster det en eBok-leverandør for å levere 100 eBooks enn det koster for en? That's right... ingenting! Hvis det koster meg ingenting å levere en eBok, hvorfor skal jeg prøve å rane deg? Jeg holde kjøpe nye eBooks meg selv, og aldri har mislyktes å få hva jeg har betalt for. Du kan absolutt bli en voksen videreutdanning online.

No comments:

Post a Comment